5 דרכים פשוטות על איך לטפל בחרדה

ישנם לא מעט אנשים המחשיבים ביצוע ליום פעילות מלחיצה. אלו סוגים של אנשים אינם מסוגלים להתמודד עם דרישות חיים הנורמליות כגון פעילות חברתית, נסיעה, הולכים לטיול הרפתקה או אפילו לעשות דברים פשוטים כמו פתיחת דלת. אנשים חווים מתח, מתח או אפילו עצבנות עושה דברים כאלה שעוררו חרדה או פחד רציני מאוד. עם זאת, אפילו האדם הכי היציב או טובי-הסתגלות לא יכול להגיד כי זה סוג של חרדה אפילו לא לשבור קיר הנפש החזק שלהם. אפילו החזק אפשר לפרוץ חווים אסונות הרסניים, מאמץ מקיף, עינויים ו / או מתח בכל נקודה הזמן. הסובל מחרדה רצינית הוא אחד הכאבים הפסיכולוגיים המפחידים ביותר חווה אדם. אבל עקב שינויים מתמידים בנורמות, טכנולוגיות או חברה כולה, הרבה טכניקות לעזרה עצמית על איך לטפל בחרדה היו בכל מקום (באינטרנט, חנויות ספרים, סמינרים, וכדומה).

אנשים החווים חרדה בימינו, מלבד המבקשים עזרה ממטפלים ותרופות מרשם, מסתמכים בעיקר על כתבות עזרה עצמית, ספרים וסמינרים. הם מוצאים מצבים אלה של טיפול עצמי יותר מועילים מאשר לבזבז אלף דולרים על פגישות טיפוליות ו תרופות מרשם. כעניין של עובדה, אנשים להתחיל להתחייב טיפול עצמי באמצעות אימוץ הטכניקות של אנשים אחרים בהתמודדות הם מוצלחים יותר מאלה שעומדים עדיין עם נטילת תרופות ומנסים לתת לאחרים לרפא אותם. הרבה טכניקות עצמית טיפול אלה ניתן למצוא באינטרנט (ספרים אלקטרוניים, מאמרים, ספרי אודיו, וכו ') במחיר קטן מאוד בעוד כמה מאמרים ניתנים בחינם. ישנם גם ספרים על מכירה בחנויות ספרים שאפשר לשאת יחד בכל מקום. חוץ מזה, חלק מחברים אפילו לייצר חומרי עזרה עצמית על קטעי וידאו דוקומנטריים.

אחת הדוגמאות מאמר באינטרנט ללא תשלום עבור עזרה עצמית הוא מ- 5 טיפים פשוטים 'Dayne סטיבנס עבור חרדה (שפורסם ביוני 2010). מאמר זה הוא מאוד עשיר במידע על איך לטפל בחרדה בדרך של האדם עצמו. הרבה ספרים שראו אור, מאמרים, וחומרים לעזרה עצמית אחרים כתובים או המיוצר על ידי מומחים בתחום (רופאים, פסיכולוגים, פסיכיאטרים, וכדומה) אך סטיבנס הוא הרבה יותר שונה מחברים אלה. סטיבנס הוא לא פסיכולוג ולא מישהו שיכול להמליץ ​​על תרופות. הוא ממוצע ג'ו שסבל חרדה קיצונית שגרמה כל כך הרבה הרס בחייו. במשך 10 שנותיו של לחיות חיים עם פחד וחרדה רציני, סטיבנס הצליח לקום על רגליו בכוחות עצמו ואת להתגבר על פחדיו.

סטיבנס בשם אלה 5 שלבים פשוטים כמו: (1) תנוח קצת, מקבל מספיק לישון בלילה, לקחת תנומה כוח בשעות היום או בכל פעם שאתה מרגיש כי הלחץ הוא בשיא שלך; (2) קבלו אמיתי, ללמוד כיצד לנהל את סדר העדיפויות שלך היטב אם אתה נתפס בין אילו מהן הוא חשוב יותר, נסה להקטין את הצורך ודחיפות; (3) קבל עט ונייר, לרשום את הדברים שאתה יכול או לא יכול לעשות או שינוי ואתה אז תבין שלא כל גורמי הלחץ שגורמים חרדה שלך הם כבר לא בליגה שלך. אתה אפילו תלמד כי אתה יכול לשנות כמעט כל דבר ולהרגיש טוב יותר. (4) קבל הרגלים בריאים יותר, עוסקים עצמיים של האדם בפעילות גופנית יגרום לשחרור אנדורפינים בגוף שגורם לך להרגיש טוב יותר. חוץ מזה, תזונה נכונה ותזונה יגרום לגוף שלך להרגיש יותר רגוע. לבסוף, (5) קבלו על לוח זמנים, זה עדיין בלתי נמנע כי אתה לא תרגיש מנה של חרדה בזמנים ואם אתה עוקב אחר לוח זמנים מבוקשים משעשע אלה סוג של מחשבות, אתה צריך גם לוודא כי אתה גם התמקדת בהגדרה לוח זמנים מתי להתעלם המחשבות האלה.

אם הסובלים מחרדה כבר בעיה חמורה לפני, אנשים יכולים להתחיל לנשום יותר רגוע וחסר דאגה כי יש אלפי אנשים מוכנים לחלוק טכניקות ודרכים משלהם על איך לעבור אותו. עכשיו דרכים כיצד לטפל בחרדה תמיד בהישג יד, ואנשים יוכלו לראות הרבה שינויים עצמם ואת הסובבים אותם. למעשה, אנשים אשר יתחייבו לשנות תמיד להתברר המצליחות לא משנה כמה עמוק נפילתם היה לפני.

 

האם אתה רוצה ללמוד כיצד להפסיק התקפי חרדה

למד כיצד "ג'ו הממוצע" לנצח התקפי פאניקה עם טכניקות פשוט מת

http:?! // www.selfsteps.com