עבור כל הסיבות שבעולם להיות חרד

כל בחור חרדת הסבל התקינים, כאן הוא אחד המאמרים הראשונים אני כותב על שינוי חשיבת חרדה. ישנן שיטות שונות רבות אחד יכול להשתמש בו כדי להפחית את המחשבות שלו או שלה חרדה כולל טיפול קוגניטיבי-התנהגותי (CBT) וכן תרגילי נשימה עמוקים. אבל, ושניהם להצטמצם לנקודה מרכזית אחת, וכי הוא שהם מתמקדים לעצור מחשבות חרדה. CBT יכול להיות כרוך שיטות שונות והוא מושת על ההנחה כי מחשבות להוביל לרגשות, אשר בתורו להוביל להתנהגויות. תרגילי נשימה עמוקים למקד אותנו לתפוס את עצמנו כאשר החרדה שלנו מתחילה להסלים או בחשיבה או symptomology הפיסית.

רעיון אחד נוסף שאני רוצה להוסיף לשדה, ואני מודע לכל שיטות אחרות מחקי הטכניקה הזו למרות שאני בטוח שחלק קיים איפשהו, הוא שעל כל סיבה אחת יכול למצוא לחרוד, גידול חרדת צמצום סיבה ניתן למצוא. יתר על כן, אם אנחנו חכמים מספיק כדי להמציא מחשבות חרדה לייצור שונות אלה, אנחנו גם כן חכמים מספיק כדי להמציא מחשבות הפחתת חרדה.

אני מרגישה שכל החרדה הסובלת הן ככה, ואני ביניהם. דוגמא אחת שאני רוצה להשתמש הולכת לחדר הכושר למשל. זה היה אמור להיות די מדאיג להיווכח בשבילי מסיבות רבות ושונות, אבל עכשיו זה רק עוד דבר שאני עושה. הייתי חושב דברים כמו, "אלוהים שלי, יהיו המון אנשים, ואני תוהה מה שכולם חושבים עליי?" או, "אני לא בטוח איך לעבוד המכונות. אני מעדיף לא ללכת ולא להיראות אידיוט." ובכן, כדי לסתור את המחשבה הראשונה, למשל, למדתי כי במציאות ועל ידי התבוננות אישית, כי רוב האנשים לא אכפת כהוא זה עלי או מה אני עושה. הם כולם בחדר הכושר כדי פעילות גופנית, לא לצחוק עליי. עם משקל המכונות, אני יכול פשוט לשאול מישהו מאנשי צוות שעובד שם כדי לעזור לי או מישהו אחר אשר ינצל לשם לעתים קרובות. אנשים להתחיל להפעיל בזמנים שונים בחייהם, ולכן הם אולי לא יודעים את הטכניקה הנכונה לשימוש המכונה, וזה הגיוני לחלוטין שאדם היה שואל איך להשתמש בו.

מחשבה אחרת השתמשתי להיאבק עם די בהרחבה היה הפחד להיות חרד ולצאת מכלל שליטה. זה היה מפחיד לחשוב על זה שהוא מפחד ואיך טיפשי אני אולי נראה לאחרים. אבל, למדתי סיבה טובה כדי להתמודד עם המחשבה הזאת, וזה היה כי בזמן שאני עשוי בתחילה חשתי חרדה כלשהי, בסופו של דבר זה יעבור ודברים יהיו בסדר גמורים. ברגע שהתחלתי לספר את עצמי באופן קבוע זה, אני בסופו של דבר החלה ללמוד להאמין, ואכן, החרדה שלי מופחת.

מוסר ההשכל של הסיפור הזה הוא שכולנו אנשים החכמים ויודעים את כל הטריקים חרדים שאנחנו לשחק על עצמנו. אבל, ניתן יהיה להתמודד אלה טריקים. יועץ יהיה אופציה מצוינת להסתכל על עזרה. אחרת, פעילות זו יכולה להיות בעיקר עצמית מכוונת. כל שעליך לעשות הוא כתב עת בקביעות מחשבותיך חרדה, או אפילו קול-להקליט אותם על הטלפון הסלולרי שלך. ואז, כמה זמן, כאשר יש לך זמן, לחשוב על המחשבות האלה ולחשוב על מחשבות מציאותיות יותר, ועל דרכים אחרות לפרש את המצב כי הם-הפחתת חרדה. ישנן דרכים שונות רבות להסתכל על כל אירוע מסוים; רק בגלל שיש לנו מחשבות חרדה על אירוע מסוים לא אומרות אירוע שצריך להיבחן באור מייצר חרדה. עלינו לאתגר את עצמנו להסתכל על הדברים בצורה יותר אופטימית.

לבסוף, אני רוצה להזכיר כי בעוד מצאתי טכניקה זו מועילה לעצמי, ובעוד CBT עושה שימוש זה במידה מסוימת, זה רק חלק של תוכנית רב-תחומית. עבור חלק מאנשים, מאתגר מחשבות החרדה עם מחשבות מציאותיות יותר עשויה להיות מועיל, אבל אני מאמין באמונה שלמה כי הדרך הטובה ביותר לנהל את החרדה היא על ידי שינוי אורח החיים של האדם לחלוטין כך שהוא ממזער חרדה מיותרת. במאמר, גישה רב-תחומית, פרט לי דברים שונים כי נהגתי לעבוד ביחד בעת ובעונה אחת כדי להפחית את החרדה שלי לרמה מאוד לניהול. אני הולך לעשות כמה תוספות למאמר, אך לעת עתה, אני אמשיך את זה קצר ולומר כי פעילות גופנית סדירה, תזונה להפחתת חרדה, שיש חברים חיוביים שהיה מוכנים לשמוע לבעיות שלי, השתתפות ייעוץ, מאתגר מחשבות החרדה שלי, ולקיחה קטנה עושה של תרופות עזרו להפחית את החרדה שלי עד לנקודה שבה אני יכול לעשות כל מה שאני צריך לעשות כדי לחיות חיים מאושרים.

בהצלחה, בבקשה לתת לי משוב על מה שיטות אתה משתמש כדי להפחית חשיבת החרדה שלך!

 

אני סטודנטית לעבודה סוציאלית בכירה, בקרוב להיות עו"ס הרמה ראשונה. אני יהיה ללכת לבית הספר גראד בסתיו, גם לעבודה סוציאלית.
חילצתי בהצלחה מהפרעת חרדה לבדי. בואו לבקר תמיכת חרדת Network-משאב מאמרים חרדים בפורום החרדה שלך! וגם להעיף מבט על חרדת פורום תמיכה ברשת לקבל ייעוץ והכוונה מעולים על מה לעשות במצב שלך!

עוד CBT מאמרים