כיצד לטפל חרדה עם פסיכותרפיה

זו שאלה נפוצה ביקשה שכיצד לטפל חרדה עם פסיכותרפיה. חרדה היא חוויה פנימית של פחד ללא כל סכנה חיצונית ברורה. זהו אחד מהבעיות הפסיכולוגיות הנפוצות ביותר. כולנו נוטים לחוות חרדה בזמנים מסוימים בחיים שלנו, במיוחד כאשר הוא מתמודד עם אתגרים. למרות שרמה מתונה של חרדה דוחפת אותנו לביצועים טובים, אם החרדה היא אינטנסיבית וכרונית אז זה עלול לקחת את הצורה של הפרעת חרדה. אנשים הסובלים מהפרעות חרדת החרדה חוסר אונים ואובדן השליטה שמלווה את החרדה ולפתח "פחד של פחד." הפרט שלהם, התפקוד תעסוקתי, יחסים חברתיים ומושפע לרעה.

סימפטומים של חרדה: סימנים נפוצים וסימפטומים של חרדה כולל

1) סימנים פיסיולוגיים: שרירים מתוחים, הזעה מוגברת, בחילות, שלשולים, קוצר נשימה, יובש בפה, קצב לב מוגבר, סחרחורות, רעד, רעד וכאבים גופניים <. / P>

2) סימנים קוגניטיביים: תשומת לב עניים וריכוז, שכחה ובלבול

.

3) סימנים יחסיים:. היצמדות מופרזת, תלות או לסירוגין בין מתרחק ומתקרבים

4) סימנים התנהגותיים: ירידת חברתית, תעסוקתיים ואחרים תחומי התפקוד

.

אם אתה מרגיש מבולבל כי איך לטפל בחרדה בפסיכותרפיה שזה יהיה רעיון טוב להתייעץ פסיכולוג ולשתף ספקות והחששות שלך. אנשים רבים המחפשים טיפול בחרדה תוהים איך לטיפול בחרדה בפסיכותרפיה. לעתים קרובות הם מרגישים שחרדה לא ניתן לרפא אשר היא אמונה שווא. פסיכותרפיה היא טיפול פסיכולוגי המבוסס על שיחה שמתמקד בהבנת המחשבות של האדם, רגשות והתנהגות ולעזור להם לפתח את כישורי התמודדות טובה יותר להתמודד עם סימפטומים.

להלן הדרכים שבן חרדת פינוקים איך פסיכותרפיה:

1) עבודה על עצמי: פסיכותרפיה פסיכואנליטית המתייחס חרדה מתמקדת בתחושת העצמי של האדם. אנשים שסובלים מחרדה כרונית הערכה עצמית נמוכה. אין להם חיוניות, אמונה וביטחון בעצמם שהם יכולים להתמודד עם אתגרים. עמוק בפנים, אנשים אלה לא מרגישים נערץ ונתמכים על ידי אחרים. זה חוסר זה של הערצה ותמיכה שמוביל לתחושת העצמי של נכה. עם זאת, החרדה יכולה להיות מטופלים עם פסיכותרפיה ידי שחזור העצמי. עקביות, תמיכה, שיקוף והבנה שיחסי פסיכותרפיה מספק עוזרת לאדם בבניית תחושה עצמית חזקה. כגון עצמי מרגיש בטוח וסמוך ובטוח בפרצוף של כל אתגר.

2 ארגון מחדש) קוגניטיבית: מחשבות הסתגלות כולל ערנות יתר, עיסוק בגירוי מפחיד, פוגע ביכולתו של אדם וסיכון מגזים גם להוביל לחרדה. מנסה להבין, לבנות מחדש ולאתגר את מחשבות הסתגלות אלה שמעוררים חרדה בדרך אחרת שפסיכותרפיה לוקחת לטיפול בחרדה.

3) שיטות התנהגותיות: חרדה מתוחזק על ידי הימנעות התנהגות; האדם מוצא את זה בטוח ונוח להתרחק ממצב מעורר חרדה, ולכן לא מקבל הערכה מחודשת מציאותית. שיטות התנהגותיות מטרה לעודד את האדם להתמודד עם מצבים שהם להימנע בשל חרדה. לומד להתמודד עם החרדה של אחד בצעדים הדרגתיים עוזר לאדם בפיתוח ביטחון עצמי ושליטה חרדה.

4) טכניקות הרפיה: סוגים שונים של טכניקות הרפיה כולל הרפיה מתקדמת שרירים, נשימה עמוקה, היפנוזה עצמית, יוגה וpranayam להפיל את העוררות הפיזיולוגיות של הגוף שהופכים את האדם להרגיש מסומם. תרגול קבוע של כל הטכניקות האלה הוא מועיל בהפיכת האדם להרגיש רגוע.

ד"ר. href="http://ezinemark.com/goto.php?url=http://www.thepsychologistindia.com"> דלהי. מפורסם Psychotherapist בדלהי מטפל בילדים, מתבגרים ומבוגרים לבעיות פסיכולוגיות, פסיכיאטריות, רגשיות, יחסים והתנהגות.

יותר טיפול מאמרים חרדה