טיפול בדיכאון עם עזרה עצמית – האם זה אפשרי?

דיכאון הוא מצב אנרגיית ניקוז. לא רק שזה נראה קשה ליהנות מהדברים שאתה משתמש כדי ליהנות, זה נראה קשה לבקש עזרה וסיוע. אתם עשויים להרגיש כאילו אתה אף פעם לא יהיה שוב שלם. המחשבה הראשונה שלך עשויה להיות לקבלת עזרה רפואית מקצועית. זה טוב, אבל סובל מדיכאון רב רואים שיפור כללי באנרגיה, בריאות, ורווחה על ידי יישום טכניקות הדיכאון שלהם לעזרה עצמית. מה בדיוק טכניקות הללו והם יכולים לעבוד בשבילך?

דיכאון טכניקת # 1 עזרה עצמית – קבל פעיל

כאשר בדיכאון, הוא לעתים קרובות קשה להתמקד בשום דבר אחר מאשר הרגשות של עצב או כעס. רגשות אלה שיביאו לנו את צורכינו. רוב הסובלים מהדיכאון מוצא את עצמם להרפות מכל ההיבטים של החיים שלהם, במיוחד פעילות. למרות שזה עשוי להיות קשה, להפסיק. התחל לטפל בעצמך ולהתחיל בצעדים קטנים. לצאת לטיול קצר כדי לצאת מהבית ולקבל קצת פעילות גופנית נחוצה. להקשיב למוסיקה או סרטי שעון שאתה נהנה. לקחת חלק בפעילויות שאתה נהנה לפני, כמו ריקוד או משחק ספורט. זה אולי נראה כאילו אתה צריך להכריח את עצמך לעשות את הדברים האלה, אבל אתה יכול להתחיל לזכור וארוך לאדם שהיית לפני. כמיהה זו יכולה ליצור את הכונן הדרוש כדי להתגבר על דיכאון.

דיכאון טכניקה # עזרה עצמית 2 – לאכול בריא

אתה עלול להיות מופתע לשמוע עד כמה גדול של השפעת המזון שאנו צורכים לשחק על הגוף והנפש שלנו. הם כולם מחוברים. דילוג על ארוחות, כגון ארוחת בוקר או ארוחת צהריים, יכולות להגדיל את העצבנות שלך, מה שהופך אותך יותר פתוח לשינויים במצב רוח רגשיים. גם אתה יודע שמחסור בויטמין B עלול לגרום לדיכאון? זה יכול. אז, לשלב יותר ויטמין B לתוך הדיאטה שלך, או עם מזונות או תוספי מזון טבעיים. והכי חשוב, לא רק לשלב מזונות בריאים לתוך הדיאטה שלך, אבל ליהנות מהם יותר מדי. לא רק להסתכל על אכילת כפעילות אחרת "חייב לעשות". תראה הזדמנות ליהנות המאכלים שאתה אוהב והזדמנות לשבת ולהירגע.

דיכאון טכניקה # עזרה עצמית 3 – הקף את עצמך עם תמיכה

סימפטום נפוץ של דיכאון הוא בידוד והתחושה המתמדת של בדידות. כדי להתגבר על רוב הבעיות רפואיות, עליך להתייחס לתסמינים. זה אותו הדבר עם דיכאון. למעשה, אתה עלול להיות מופתע עד כמה מערכת תמיכה חזקה יכולה להרים את מצב הרוח שלך. בין אם אתם רוצים לדבר על הסיבה לדיכאון שלך או רק על מזג האוויר, לעשות את זה! מדבר מעודד אותך להיות חברתיות ואינטראקציה עם מה שיכול לעזור בהתגברות על הדיכאון, אחרים. אם אתה סובל מדיכאון במשך זמן מה עכשיו, אתה יכול להרגיש כאילו אתה כבר דחף את כל החברים והמשפחה שלך, אבל עדיין ליצור קשר. הם ישמחו לשמוע ממך. אם אתה מעדיף לדבר עם זרים או עם אחרים הסובלים מדיכאון, אתה יכול למצוא קבוצות תמיכה, הן מקומי והן באינטרנט.

בקיצור, דיכאון עזרה עצמית היא אפשרית. המכשול הגדול ביותר שתצטרך להתגבר הוא הצעד הראשון. להכריח את עצמך לאכול בריא. להכריח את עצמך לדבר עם אחרים. להכריח את עצמך להישאר פעיל. בקרוב הם יהפכו הרגלים; הרגלים שאתה יכול ליהנות והרגלים שיאפשר לך להתגבר על הדיכאון המתיש שלך.

 

למאמרים נוספים בנושא זה בקר:. זה היחס שלך

Posts created 547

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top