חרדה ודיכאון טיפול – דרכים יעילות מקבלים מצב זה תחת שליטה

אם התמודדת עם התקפות דיכאון או חרדה בעבר, או סובל גם במצב עכשיו, אתה יודע עד כמה משתק התנאים הללו יכולים להיות לחיים שלך. שניהם להשאיר אותך עם כאב פיזי ונפשי אשר יכול להיות קשה מאוד לטיפול. אם יש לך ביקר הרופא שלך לגבי באחד מהתנאים, רוב הסיכויים שאתה נכתבת עד מרשם גלול כדי לפתור את הבעיה, אבל לעשות להיזהר מתופעות הלוואי: לא רק אתה יכול להיות לשים את בריאותכם עוד בסכנה, אבל תרופות מרשם אלה הן לעתים קרובות מאוד ממכרות וקשים להשתחרר בעתיד. אז מה בדיוק הוא טיפול חרדה ודיכאון הכי טוב אז?

למה אני צריך חרדה ודיכאון?

המקום הטוב ביותר להתחיל כאשר מנסים לרפא דיכאון וחרדה הוא להגיע לשורש הבעיה. אתה כנראה פתחת מגזין, או לראות בטלביזיה, כי חרדה ודיכאון הן נגרמים על ידי חוסר איזון כימי במוח. החומר הכימי כי הוא לרוב המכונה הוא סרוטונין, אשר שיערו להסדיר את ההיקף או העוצמה של מצבי הרוח שלנו. הבעיה היחידה עם התיאוריה הזאת, לעומת זאת, זה אין מבחנים בחוץ שיכולים למדוד את הכמות המדויקת של הסרוטונין במוח.

אם אי פעם השתמש נגד דיכאון כדי לנסות לעזור עם הדיכאון שלך, שאולי שמתם לב כי מטרתם היא להגדיל את כמות הסרוטונין כי הוא במוח שלך. למרות אלה פועלים תכופים היטב בטווח הקצר, זה לא למעשה לוודא כי גורם לחרדה או הדיכאון שלך נובע מחוסר של כימיקל זה. למעשה, מחקרים שנעשו לאחרונה מראים כי יותר חוסר איזון כימי הוא לא בהכרח הגורם הדיכאון שלך!

כאשר שוקלים לקחת גלולה לרפא החרדה או הדיכאון שלך, לקחת בחשבון את תופעות לוואי שלילי הרבות שיש לו על הגוף. כאמור, אולי תופעת הלוואי הגרועה מכל הוא האופי הממכר של התרופות – משתמשים לעתים קרובות לבנות תלות התרופה, אשר למעשה מחמירה את מצבם. חלק לפתח תגובות שליליות אחרות להוביל מצבי גוף בעייתיים. זמן קצר לפני שאתה יודע את זה, ייתכן שאתה לוקח מרשם כדי לנטרל את תופעות הלוואי של המרשם הראשון, ולאחר מכן מרשם שלישי כדי לנטרל את תופעות הלוואי של המרשם השני, וכן הלאה.

האם יש חלופות בטוחות?

אתה עלול להיות מופתע לגלות כי יש מספר תרופות טבעיות יעילות הוא דיכאון וחרדה. תאמינו או לא, אבל לוקח 30 דקות הליכה ביום, הולך לריצה או שחייה יכולה להפחית את הרגשות שלך מאוד של דיכאון או חרדה. כל סוג של פעילות גופנית מסייעת לשחרור כי סרוטונין כימיים למוח שלך, אשר שומר את דעתך רענן ואופטימי.

משחק כל סוג של ספורט או הצטרפות לקבוצת עניין גם עוזר עם תנאים אלה. פעילויות כאלה הן כיף ומרגשים, ואתה ללא ספק תבוא מפעילויות אלה עם חברים תומכים יותר כשהתחלת החוצה. אם אלה הם סיבות טובות מספיק, לחשוב על התועלת הרפואית הפיסית, והעלות פחות, פעילויות כאלה הן בהשוואה לתרופות מרשם.

לחפור עמוק ולמצוא את שורש הבעיה

מציאת שורש החרדה שלך ודיכאון חשוב מאוד. ברגע שתמצא את שורש הבעיה, אז אתה יכול להתחיל לעבוד על איך להימנע, או איך להתמודד בהצלחה עם הנושא או בעיות הגורמות לך כאב כפי שהן עולות.

לבסוף, זכור כי אפילו הקטן ביותר של צעדים שננקטו לטיפול בחרדה והדיכאון שלך יובילו קפיצות גדולות ענקים במציאת תרופה. מצהיר כי יש בעיה (חסרת משמעות כמו שהם נראים), וכי רגשות אלה הם "לא נורמלים". ואז מכירים בכך יש משאבים בחוץ, רק מחכה לך לנצל אותם. ככל שתקדימו לטפל במצב, כמה שיותר מהר אתה יכול לחזור לחיים נורמליים שלך.

 

היי, שמי ג'ני האנט נהגתי לסבול מהתקפי חרדה כרוניים לפני תקלע פתרון ששינה את חיי. אם אתם רוצים ללמוד עוד על חרדה טיפול בדיכאון, אתה מוזמן לבקר באתר שלי http://www.panic-attack-remedy.com