ויטמין D, מחלות לב, ודיכאון

כשאנשים חושבים על לבלות זמן בשמש, כשהם חושבים שבילו את יום בפארק או בחוף הים, הם לעתים קרובות חושבים שהם מתייחסים לעצמם חוויה מהנה וקצת יותר. יותר ויותר עם זאת מחקרים מראים שזמן בילה בשמש יכולים להוכיח חיוני לבריאות שלך, מהדור של ויטמין D לרגולציה והמניעה של מחלות לב, דיכאון, ומוות. במאמר של היום אנחנו הולכים להעיף מבט על כמה מהמחקרים האחרונים אלה והממצאים ו לראות איך הם יכולים להחיל על אורח החיים, הבריאות, וההשקפה שלך.

ויטמין D היא secosteroid שנוצר על ידי העור שלנו, כאשר מגורה על ידי אור אולטרה סגול. אנחנו צריכים כעשרה עד חמש עשר דקות של אור שמש כדי לייצר מספיק למינון היומי שלנו, שנשלח לאחר מכן לזרם הדם שלנו ועובדו על הכבדים והכליות שלנו להורמון ויסות הסידן ופוספט. מפורסם זה כבר קשור לבריאות עצם, אבל לאחרונה ויטמין D יש גם צמודה לגנים המווסתים את פעילות תאים ומוות.

מחקרים שנעשה לאחרונה בכיוון זה גילו השתמעויות מדהימות בין כמה אנשים יש בויטמין D, הלב וכלי דם בריאות ואת מצבם נפשי. מחקר שבדק אנשים בגילי חמישים ומעלה מצא כי אלו עם פחות מרמות אופטימליות של הוויטמין היו בסיכון למחל לב ושבץ, וסיכוי גבוה יותר למות מוקדם יותר מאלו עם כמות מספקת של הוויטמין. בקבוצת הניסוי של אלה שנבדקו, אלו עם רמות נמוכות של ויטמין D היו 32% סיכוי גבוה יותר להיות בדיכאון, ו- 77% סיכוי גבוה יותר למות, 45% יותר לפתח מחלות לב, ו -78% סיכוי גבוה יותר לפתח שבץ במהלך המחקר לשנה אחת, כמו גם פעמיים את ההסתברות להתפתחות מחלת לב.

זה לא מפתיע שהקשר בין רמות הוויטמין D לבריאות לב וכלי דם והודגם בשפע על ידי נקודה זו. הוויטמין גם מווסת את לחץ דם, והוא חשוב לבריאות לב. יש לו השפעה ישירה על המוח, המכיל קולטנים לזה, המקום שבו הדיכאון עשוי להיכנס לפעולה. יתר על כן, חוסר בוויטמין D עלול לגרום לשורה של בעיות, כגון אוסטאופורוזיס, אלצהיימר, סכיזופרניה, וסוכרת.

מאחר שזה כל כך קל לקבל כעשר עד חמש עשר דקות של אור שמש, כולנו צריך לעשות מאמץ גדול יותר לאור ממצאים אלה.

 

נסה שון T Insanity או ביקורות Insanity.

Posts created 547

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top