התמודדות עם דיכאון

דיכאון יכול לשתק אותך. הנה כמה דרכים לצאת מהשגרה זה.

הדיכאון הוא מאוד קשה להתמודד עם שכן הוא יכול לגרום לך לחשוב שמצבך חסר תקווה. זה גם יכול לגרום לך לחשוב שאתה לבד וכולם גם נגדך או לא אכפת. התחושה של חוסר אונים היא לא נדירה ושפל זה קשה מאוד לצאת. זה יכול לגזול ממך את בטחון והערכה עצמית. זה יכול לגרום לך מטרה קלה עבור יריבים בבית הספר או עסק.

אם זה מה שאתה מרגיש, אתה צריך להיות מודע שיש לך דיכאון. מודעות מוקדם חיוניות כדי למנוע את זה מחמיר. נסה לקבל עזרה מוקדם ככל האפשר. אם אינך רוצה לקבל ייעוץ, אתה יכול לגלוש באינטרנט על דברים אחרים שיכולים לעזור לך. חנויות ספרים גם ספרי עזרה עצמית שעוסקים על דיכאון, חרדה ומתח.

אם אתה רוצה לצאת מדיכאון, יש דברים שאפשר לעשות, אבל זה צריך שתהיה חזק ונחוש. אתה צריך להתמקד המטרה שלך ולא להיות מוסח או מיואש.

הדבר הראשון שאתה צריך לעשות הוא צעד אחורה ולהסתכל על המצב כאילו הוא שייך לאדם אחר כדי לתת לך מבט אובייקטיבי. לנתח את המצב ואת יודע איך זה קרה ואיך זה אפשר היה למנוע. ואז לחפש את הפתרון. רשימה במורד המדרג בנייר ומניח אותו איפשהו אתה תמיד יכול לראות שתזכיר את מטרותיך.

כמו כן למטה רשימה של תבוסה עצמית, מסרים שליליים שאתה נותן לעצמך. להעריך אותו ביושר לדרג אם זה באמת נכון בין 0-100%. בדקו את העיוותים של המסרים הללו. צעד אחורה שוב לראות את זה באופן אובייקטיבי. עיוותים אלה משקפים חשיבה סוטה כמו הכל או לא כלום, פסילה של ההדק החיובי, overgeneralization, הגזמה,, פרסונליזציה מוכווני אבדון תיוג מטעה עד כמה שם. בסיכומו של דבר, לראות אם המסרים הם סבירים או לא. תגלה כי הם יותר על לא.

למד לסרב היכו את עצמך. מה שקרה קרה ואין שם הוא חוזר. מה שאתה יכול לעשות זה ללכת קדימה. לחפש דרכים אחרות כדי לשפר את המצב ולהפוך אותו למשהו חיובי.

במקביל להפחית דיכאון שלך על ידי מנחם את עצמך. אל תחשוב על זה כעל פינוק אבל מיזוג לקרב בואכם קדימה. קבל עיסוי או טיפול ספא להירגע ולקחת את הלחץ. צאו לטיול לאורך החוף וליהנות מהשמש ושמים ולשקם הנפש והנשמה שלך. קח באוויר הצח ולספק את המוח עם חמצן הרבה צורך.

מדיטציה ללמוד על עצמך. ראה את החוזקות והחולשות שלכם. להתמקד במה שאתה יכול לעשות מזה הון אבל לא שוכח החסרונות שלך, כך שאתה יודע את הגבולות שלך.

ברגע שאתה המתחדשת, אתה יכול להתחיל לפתור בעיות אלה. מסרבים להיות המומים גודל המשימה. האם אותם צעד אחד בכל פעם. תן לעצמך טפיחה על השכם על כל צעד נעשה כדי לעודד את עצמי. ולבסוף למצוא קבוצת תמיכה כדי לגרום לך להרגיש שאתה לא לבד.

 

הכותב הוא מומחה בריאות העוסק במחקרים בנושא רפואה אלטרנטיבית.

מצא עוד Treating דיכאון מאמרים

Posts created 547

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top