הפרעות אכילה לעומת הפרעת אכילה!

אנשים רבים לא יודעים את ההבדל בין הפרעות אכילה והפרעות אכילה. חשוב להיות מודעים לגורמים המשפיעים על נושאים אלה, הסימפטומים שלהם ואת הדרכים בן אנו יכולים ללמוד כדי למנוע אותם. הפרעת אכילה היא הפרעה פסיכיאטרית שחייבים להיות מאובחנת קליני על ידי רופא.

זה יכול להוביל לבעיות בריאותיות חמורות ואף למוות. הפרעות אכילה היא מונח כללי המשמש לתיאור מגוון רחב של התנהגויות אכילה לא נורמליות המשמשות לשמירה על משקל גוף נמוך יותר. ישנם גורמים פסיכולוגיים, בין-אישיים, חברתיים, גנטיים, וביולוגיים רבים לתרום לפיתוח של הפרעות אכילה. להלן כמה הנפוץ ביותר:

* משפחת הסביבה: משפחת אוויר משפיע התנהגויות האכילה שלנו מאוד. זה בילדות שהרגלי האכילה שלנו הוקמו. הבחירה שלנו של כמה אוכל שאנו אוכלים, כאשר אנחנו אוכלים ומשפחה, חברים, מסורות, אירועים חברתיים, וגורמים הקשורים למשפחה אחרים להגביל את התדירות שאנו אוכלים. משפחת אוויר, מבנה ודפוסים של אינטראקציה, התעללות כולל, יכולים להשפיע על ההתפתחות של הפרעת אכילה.
* תמונות מדיה מציאותית: על בסיס יומי, כולנו מתמודדים עם פרסומות שמציגות את תמונות משופרת מחשב של נשים רזות. צעירים שעדיין לא פיתח תחושת הזהות חסרים את היכולת לקבל את עובדה שהתמונות האלה הן לא מציאותיות ובתוצאה, הם נוטים להשוות את עצמם לגוף הנשי "המושלם" אלה וליצור גוף דימוי שלילי בראשיהם. השפעות דימוי גוף התנהגויות אכילה, ולכן התקשורת היא גורם תורם להתפתחות של הפרעות אכילה.
* ערכים חברתיים תרבותיים: קשה להכחיש שערכים תרבותיים חברתיים מערביים תורמים להפרעות אכילה. זה בעיקר בגלל התעקשות התרבות המערבית יש בדקות של נשים, אשר מזוהה לא רק בבריאות, אלא גם עם עושר ומשמעת עצמית. בנוסף, האנשים שאנו מתקשרים עם, כגון המשפחה, חברים, מורינו ועמיתים לעבודה גם להשפיע על הדרך בה אנו רואים את עצמנו. יכולות להיגרם הפרעות חוסר שביעות רצון גוף ואכילה על ידי הערות פוגעות לגבי תמונת המשקל וגופו של אדם.

שתי דוגמאות הנפוצות ביותר של הפרעות אכילה הן אנורקסיה נרבוזה ובולימיה נרבוזה. אנורקסיה נרבוזה היא הפרעת אכילה קטלנית, המתאפיינת בהרעבה עצמית, מה שגורם למחסור בחומרים מזינים אנרגיה וחיונית שיבטיחו את תפקודו התקין של הגוף האנושי. זה רציני וסכנת חיים הפרעת אכילה שחייבת להיות מאובחנת רפואי על ידי רופא.

אנורקסיה בולימיה מאופיינת באכילה עקבית בולמוס, הקאה יזומה, צום, פעילות גופנית מוגזמת, ושימוש לרעה בתרופות כגון חומרים משלשלים, כדי למנוע עלייה במשקל. שני ההפרעות לגרום לשינויים נפשיים, רגשיים ופיסיים ויכולות לגרום לסיכונים בריאותיים חמורים.

הפרעות אכילה מתמקדת בהתנהגות לא בריאה, וכמה דוגמאות הן אכילה לא מבוקרת, אכילת יתר כרונית, ודיאטה כרונית. בינג-הפרעת אכילה היא המסוכנת ביותר שלהם שעלול לגרום לעלייה במשקל משמעותי. אפשר לחשוב שהאכילה לא מבוקרת היא דיאטת הרזיה מהירה, אבל במקום זה הוא לא בריא, מזיק ושעות נוספים זה באמת יוביל לעלייה במשקל. אנשים עם הפרעת אכילה מוגזמת הם בעיקר סובלים מעודף משקל.

סביבת המזון הנוכחית שלנו מציעה מגוון רחב של מזון טעימות טוב וזול, שהופך אותו קשה לאנשים עם הפרעה זו להתנגד גורמי מזון. דיאטה כרונית היא כאשר אתה באופן עקבי ורציפות להגביל את צריכת אנרגיה כדי לשמור על משקל גוף רצוי או אפילו לרדת במשקל. האוכל המאופק יכול להיות בסיכון לבעיות בריאות ותזונה לקויה.

הדרך ההגיונית ביותר למניעת הפרעות אכילה והפרעות אכילה היא לנסות להשיג משקל שמתאים לך ואחד שיכול להישמר לכל חיים. הרשימה הבאה מספקת כמה טכניקות אחרות, כי הם שימושיים במניעה:

* ילדי הוראה וצעירים ששינויים של צורת גוף וגודל הם חלק טבעי של התפתחות אנושית ..
* צמצום ביקורת הקשורים למשקל עמיתים ובני משפחה.
* סיוע לילדים ומבוגרים צעירים להיות מודע לדימויי גוף בלתי מציאותיים ומצגים שווא של הטיפוסים אידיאלי גוף.
* עידוד השתתפות בפעילות גופנית וספורט בשלב מוקדם.
* הקמת התנהגויות אכילה בריאה בגיל צעיר במשקי בית, בתי ספר, קהילות וסביבות חברתיות.

מאת להיות מסוגל לעקוב אחר הדרכים לעיל, ניתן למנוע הפרעות אכילה, כמו גם הרגלי אכילה לא תקינים, ובתוצאה לחיות חיים חופשיים בריאים וסיכון. הזכות לאכול התנהגויות והרגלים מובילה לאורח חיים בריאים שיבטיחו את השמירה על משקל גוף רצוי ומצב רגשי, פסיכולוגי ונפשי יציב. כמו כן, זה יעזור לך ללמוד על איך לרדת במשקל בדרך הנכונה!

למאמרים נוספים בחינם, אנא בקר בhttp://loseweightrightway.com ולחפש כרטיסיית מדריך המאמר.

 
Posts created 547

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top