דרכים מעשיות של הפרעת פאניקה טיפול

חשוב קודם כל לזהות הפרט גורם התקף החרדה לפני מציאת פתרון הולם. גורמי לחץ סביבתיים כמו עבודה, תנועה, קשר משפחתי, אנשים קשה להתמודד עם או במצב קשה יכול להיות מקור התקף חרדה הפרעת פאניקה להתרחש.

בעוד גורמים אחרים יכולים לכלול פוביות שאנשים גם חוויות. דוגמאות של פוביות כוללות פחד גבהים או פחד גבהים, פחד מעכבישים או ארכנופוביה או פחד ממקומות סגורים או קלסטרופוביה.

ולחצים סביבתיים ופוביות יכולים לעורר חרדה לתקוף להתרחש ללא אזהרה. רוב האנשים להתמודד עם מצבים אלה די טוב ואם הפחד מכה בהם הם יכולים מיד להחזיר לעצמו את השליטה על עצמם.

עם זאת, עולה חשש עבור כמה אנשים שלא יכולים להתמודד עם הלחץ והם מצליחים ולהתאים בהתאם למצב. התגובות הרגילות שלהם הן שליליות. זה במקרה זה כי הפרעת חרדה בטיפול או הפרעת פאניקה חייב להיעשות בקרוב. אי לטיפול זה יכול להיות בעיות גדולות בהמשך.

במקרה של לחצים סביבתיים כמקור המזוהים של הפרעת פאניקה הדרך הטובה ביותר היא להסיר את הלחץ בנוכחותם או פשוט לאפשר להם להתרחק מהם. אחת ייעוץ כזה אם זה קורה הוא ללכת למקום שקט מנסה לא לחשוב על זה. במקום לנסות לחשוב על מצב מאושר כמו יום ההולדת של הילד או חופשה משפחתית.

הדבר החשוב הוא לנסות לחסום זמנית מחשבות שליליות אלה ומלחיצים ולהתרכז משהו שגורם לאדם מאושר. זה יכול לתת לאדם את המיסב הדרושים על מנת להחזיר את האיזון ואת קור. ברגע שהוא השתלט על עצמו שהוא עכשיו יכול להתמודד בצורה הגיונית עם המצב.

במקרה של פוביה, עדיף לפנות לייעוץ רפואי מקצועי. רופאים ואנשי מקצוע אחרים מאומנים בטיפול זה סוג של הפרעה. הם יכולים להמליץ ​​על טיפול או תרופות מרשם או ADHD צמחים.

עם זאת, עבור התקפי חרדה או הפרעת פאניקה ללא ידוע גורמים או סיבות שקשה לזהות להלן כמה הצעות מעשיות:

למרות שזה אולי נשמע בלתי אפשרי בעיקר בהתחלה לדעת שהאדם הוא כבר על הסף להיות לחוץ, מרגיע יכול לעבוד רק. מנסה להיות מורכבת יאפשר לאדם לחשוב באופן רציונלי של פתרונות אפשריים שיכולים לשמש. הפתרונות הם תמיד בידי האדם כך שאם הוא יכול להתמודד עם זה ברציונליות מה טוב. כמה תרגילים שיכולים לעזור להם להירגע הם נשימות עמוקות.

נשימות עמוקות תדרושנה אדם לקחת נשימה עמוקה ולהחזיק זה במשך כמה שניות ואז לאט לאט לנשוף. השפעת מאמץ זה יכול להיות מורגש מיד, מכיוון שהגוף נוטה להירגע ולהיות נוח. וכאשר האדם מרגיש כי זרועותיהם מהדקות ללמוד לשלוט בשרירים ולאלץ אותו להירגע הוא גם טכניקה טובה.

עוד הצעה מעשית היא לספר את המוח שהכל יהיה בסדר. כי אין צורך לדאוג כמו בעיה זו או דאגה בקרוב להתפוגג וכל יחזור לקדמותו בקרוב. זה קשור תרגול בעל גישה חיובית נפשית.

אנשים צריכים ללמוד לקבל כי הפרעות חרדה והתסמינים שלה קורים לכולם. למידה כדי לשכנע כי הם בשליטה מושלמת של המצב ואין צורך להיכנס לפאניקה היא דרך טובה להתחיל. זה ידרוש גם את האדם לקבל את הדברים שהם יכולים לשנות את הדברים שהם לא יכולים לשנות. זהו חלק להיות פרואקטיבית.

ההמלצות שהובאו לעיל הן טכניקות לעזרה עצמית שעשויים לסייע בטיפול בהפרעת פאניקה. אבל מילה של זהירות לפני שאנשים עושים כל ההמלצות שהובאו לעיל עדיף להתייעץ קודם עם הרופא שלהם עבור ייעוץ ספציפי יותר. הם מאומנים כראוי לטפל סוגים כאלה של מקרים.


מאמר מאת בת 'קמינסקי של AnxietyDisorderCure.com, אתר עם התרופה הטובה ביותר עבור התקפי חרדה שיטת לינדן מידע OCD באינטרנט.

עוד טיפול מאמרים חרדים