דרכים זולות לטיפול בהפרעות חרדה

בגלל דרך הטכנולוגיה מתקדמת בימים אלה אנשים מסתגלים לדרך חדשה של חיים. יש אנשים שמרגישים בנוח עם המהירות ששינויים אלה יביאו אך חלקם לא שמתכווננת וגמישים מדי. למי שלא יכול להתמודד או מתקשים להתמודד הן נוטות להציג סימפטומים של הפרעות חרדה או התקפי פאניקה.

הפרעות חרדה הן סימפטומים הקשורות ללחץ. אנשים הופכים הדגישו באפילו התרחשויות יומיומיות רגילות כמו תנועה, עומסי עבודה ודאגות משפחה. זה עשוי להיות מיוחס לדרך בה אנשים עושים דברים בימים אלה כמו אמצעי מהיר יותר של תקשורת ומצבים מהירים יותר של תחבורה. התוצאה של כל זה היא מתח וחרדה עבור רוב האנשים במיוחד עבור אלה שלא יכולים להתמודד כראוי.

רבות תרופות וטכניקות שמתבצע נקבעו על ידי אנשי מקצוע רפואיים. לפעמים אלה הם תרופות שנועדו לשלוט בסימפטומים הפיזיים של פאניקה או חרדה. תסמינים גופניים כמו הרעד של הידיים ורגליים, הרעד בגוף, קצב לב מהיר יותר, הזעה, הסמקה, כמו גם את התחושה של אבדון ממשמש ובא, כי הוא חייב לקרות בכל עת. למרות שכמה אנשים נורמלים אלה עשויים כל נראים חסרי היגיון וחסר בסיס. אבל להפרעת חרדה הסובל כל אלה הם אמיתיים וקורים להם.

תרופות אלה לעתים מגיעים עם תופעות לוואי שיכול לכלול נמנום, ירידה או עליית בתיאבון, חוסר יכולת בדרך כלל לישון בלילה, ירידה בערנות ובחילה נפשיות. אבל יש לציין כי תופעות הלוואי תלויות בסוג של תרופות מרשם, כמו גם את מצבו הפיזי של הסובל.

עם זאת, יש גם כמה דרכים לטיפול בהתקף חרדה בכך שלא בהכרח לוקחים תרופות. זה יכול להיות באמצעות אמצעים טבעיים או ביקורות השיטה לינדן. להלן כמה הצעות כל כך יקרות מעשיות ולא על איך להקל על הפרעות חרדה.

• עיסוק בפעילות גופנית יכול לספק תרופה טבעית להתקפי חרדה ופאניקה. בריכת שחייה, הליכה מהירה, ריצה או ריצה גורמת ללב שלך פועם מהר יותר, אבל בצורה חיובית. וחרדה שלא כמו כאשר אחד הוא שיש תוקפת את הלב פועם מהר יותר מדי אבל בסיבה לא כל כך טובה. תרגילים פיזיים יכולים להפוך את הדם שלך להסתובב סביב הגוף שלך מביא באספקה ​​טרייה של חמצן. יתרון נוסף של עיסוק בפעילות גופנית הוא שזה גם יכול לגרום לך להרגיש טוב לאחר מכן. זה כמו הישג על החלק שלך מלבד העובדה שמגיעה לך לנוח בגלל שעשית משהו טוב לגוף שלך. בעיקרון, הגוף שלנו נועד להיות פעיל ובגלל אורח החיים הנוכחיים שיש לנו רובנו לעסוק באורח חיים בלתי פעיל. אכילת מזונות בתוספת חוסר התרגילים לא בריאים יכולה לגרום לנו פגיעה למתח וחרדה.

אם אתה לא עד עושה תרגילים פיזיים אז פעילויות שיכולים להרגיע את הגוף והנפש שלך יכולים להיות

• מתאים לך. רגוע טהור צפוי אם אתה יכול לעשות את זה. נשימה זו כוללת בדרך כלל עושה עמוקה שתחייב אותך לעצור את הנשימה במשך שישה עד עשר שניות ואומרת בשקט לעצמך "כל יהיה בסדר" או "כל זה בסדר" אז אחרי זה, לנשוף לאט. שיטת נשימה זוהי צורה של הרפיה שהיא יחסית זול וקל לעשות. זה חייב להיעשות במיוחד כאשר אתה נמצא במצב מאוד מלחיץ ואתה צריך לברוח. שיטת הרפיה נוספת היא האזנה למוסיקה רכה או מרגיעה. שוב רגוע טהור צפוי מניסיון זה.

• עוד דרך מצוינת היא באמצעות התהליך של ארומתרפיה. ארומתרפיה והשמנים המתאימים לספק תחושה מרגיעה טבעית באמצעות חוש הריח וגם כאשר נמרחו על עור חוש מישוש. ישנם שמנים שונים המספקים תבליטים שונים כמו לבנדר עוזר לך להירגע ולעזור לך להירגע. בעוד כמה שמנים הטובים ביותר מנוצלים כאשר נמרחו על העור כמו שמן הזית או שקדים מעורבבים עם לבנדר. זה פשוט דורש ממך לשפשף קצת על המצח והרקות שלך ורק לאחר כמה דקות אתה מייד מרגיש תחושה מרגיעה.
אלה הם רק כמה מהדרכים פשוטות כדי להקל על אדם מההשפעות השליליות של לחץ וחרדות.


מאמר מאת בית קמינסקי של AnxietyDisorderCure.com, אתר אינטרנט עם התרופה הטובה ביותר להתקפי פאניקה ומידע OCD שיטה לינדן באינטרנט.

>
href="http://www.tnoathanoar.co.il/category/%d7%97%d7%a8%d7%93%d7%94/">